Att ha tankat sol och energi

publicerat i Helgen, Jag, Träning, shopping;
Ja vilken skön helg det blev!
Startade den på bästa sätt med fredagsfys med min bästa E, i fredags var det roligt att träna och jag hade en glad känsla i magen efteråt.
 

På kvällen så däckade hela familjen i soffan som vanligt på fredagarna med påföljd att jag vaknade lika tidigt som vanligt på lördagen. Men solen sken så jag klev upp och gick ut med Togge.
 
 
Älskar att vi bor som vi gör med åkern precis bakom husknuten!
 
 
En ser trött ut och en njuter i solen! ; )
 
Sen så kastade jag ut täcken och kuddar på trappen på vädring och passade på att dra ut en madrass också och njuta lite av värme och sol! Man är ju svältfödd på sånt liksom...
 

Men sen var det slut med latandet, mina fönster behövde putsas så det tog jag tag i. Iaf hälften av dem, dvs de som var på framsidan i solen ;)
 
Sen blev det en promenad över till min syster där vi gratulerade min svåger som fyllde år! På kvällen så var det såklart Eurovision som stod på men eftersom jag vaknat tidigt så somnade jag på soffan och missade nästan hälften av alla bidrag, ingen förlust kanske...; )
 
Söndagen tillbringade vi med att åka runt och kika efter cykel till F, han hittade en på Biltema som han gillade men den fanns såklart inte i lager så vi fick åka hem utan cykel...suck!
 
Dock så hann jag med ett litet fynd när vi gjorde ett snabbstopp på Marieberg, jag hann in en supersnabbis på H&M och norpa åt mig ett par byxor som jag spanat efter på nätet men där var de slut i min stl.
 
 
Tänker mig dem med en ljus topp och ett par snygga somriga skor.
 
Boozt har kampanj på skor idag och jag har spanat in denna modell som jag gillar skarpt!
 
 
 
Roligt med lite bling eller så kör man lite mer safe...
 
 
Men båda funkar till brallorna och sen en jeansjacka också! Perfekt!!
 
Ikväll är det äntligen dags för mig att vara med på löpningen igen, har ju missat de senaste gångerna eftersom det har varit så mycket annat på tisdagarna så ikväll blir det nog tufft misstänker jag! Backintervaller är väl inte min favorit direkt men åhhhh vad bra det känns efteråt när man landar i soffan... =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mammatillmirakel.blogg.se:

Jag hejar på de skimrande skorna ♡ kram

Svar: Ska hämta ut dem idag så får vi se vilka som får stanna ; )
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :