Att ha fredag och lite nytt i garderoben!

publicerat i House of Lola, Träning, Vardag, shopping;
Äntligen fredag! Den här veckan har varit både lång och kort samtidigt! Har varit så sjukt trött hela veckan men jag har kämpat på ändå med träning och morgonpromenader.
Häromdagen så kom jag hem lite tidigare så då hann jag t om ut med Torsten i dagsljus! Underbart!!
 
 
Man blir glad av dagsljus!!
 
Dagen innan hade vår underbara daghusse tagit en låååååååång promenad med Torsten så när han kom hem och jag hade duschat av honom så hittade jag honom såhär, helt utslagen...

Plutten! <3
 
Igår när jag kom hem så tog jag och Moa en långprommis med Torsten i reflexväst och pannlampa, det är ju helt galet att det är kolsvart kl 17 redan....
Sen efter lite mat så satte jag igång och prova kläderna från lolas novemberkatalog som jag hade fått hem, nästan allt satt jättebra så nu är bara problemet vad jag ska välja att packa med mig på Lolas bonushelg som jag ska åka iväg på imorgon...
 

Urusla bilder eftersom vi inte har någon bra hall lampa och det som sagt är kolsvart ute... Men det är iaf Saucy pants ihop med nya sign i färgen blocks grape.
 
 
 
 
 
Fick även hem lite andra plagg men de fastnade inte på bild. En klänning ska tillbaka och ett linne ska jag byta stl på, resten var perfekt! Attans också! ; ) Plånboken skulle ha önskat tvärtom...speciellt med tanke på att det snart är Supersunday med en massa snygga plagg också....och sen kalender...hua....plånboken gråter... Får hoppas att jag får sälja lika mycket som jag handlar till mig själv! ; )
 
Idag blev dagens Knot top shimmer dark grey och ripped jeans. Gillar verkligen den modellen på tröja, perfekt att gömma en degig mage i och ändå se bra ut! ; )
 
 
På lunchen var jag iväg och tränade och när jag satte mig i bilen efter passet så var jag såhär snygg i ansiktet! Ha ha!
 
 
 
Ett annat plagg som är bra om man vill dölja sig lite men ändå se snygg ut är kaftaner! Har en från Odd Molly som är SÅ snygg och den här är också sjukt snygg!
 
 

 Då kan man ha något enkelt under och ända vara snygg! Perfekt!!
 
Ikväll blir det packning för att 06,30 imorgon rullar jag och några andra lola tjejer mot Varberg och en bonushelg! Ska bli supermysigt och kul!!

Kommentera inlägget här :