Lite ledigt

publicerat i Barnen, Familjen, Jag, Torsten,, Träning, hemmet;
Har haft några dagars semester och har passat på att fixa naglarna, redan 07.30 var jag där men jag är ju morgonpigg så det var ingen fara med det.
Naglarna såg bedrövliga ut när jag kom så det tog nästan 2 timmar att få fason på dem men så blev jag supernöjd också! 

(null)

Frosted faded french! 

Resten av dagen blev det lite träning, besök på Elon och ändrade lite på skissen till köket. Vi försöker få de sista bitarna på plats så att vi kan gå vidare med banken.
Idag var vi dit och bestämde vilka vitvaror vi ska ha, pust! Det är ju verkligen inte så bara det....men nu är vi på banan med det också.
Längtar mest tills dess att allt är klart 😆

Igår blev det först ett par varv i spåret med Togge för att trötta ut honom lite.

(null)

(null)


Sen packade jag in barnen i bilen och åkte till badhuset! 
(null)

Galna barn 😆
Sen på kvällen så var det dags för visning så då svidade jag om till nya blusen som jag verkligen gillar, breda manchetter och krage.
Till det en stickad tröja, också Lola såklart, och ett par randiga byxor.

(null)

(null)

(null)

Idag så har jag påbörjat en riktig surdeg....fönsterputsning...blä... men nu är de flesta fönstren putsade på utsidan iaf, insidan är ju lite lättare att fixa.
Släppte ut hunden så fick han springa runt i trädgården medans jag höll på och sen jagade jag ut barnen också så att de fick lite frisk luft idag.
Sen körde jag som vanligt lunchfys med Erika och idag fick vi till ett riktigt bra pass, jobbigt och svettigt men ändå skönt! Perfekt! 

Just nu sitter jag och knåpar på en lista inför morgondagens happening - Ullared! 
Kl 04.00 imorgon bitti rullar jag och Erika så det blir nog en lång dag 😋
Men skoj som tusan ska det bli iaf!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mittdittovitt:

Snyggt! Coopar nog outfiten imorrn. Har jag ju allt jag med, ha ha!

Kram

Svar: Hi hi! Ja vi lola fantaster är ju välkittade! ; ) Kram
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :