Sliten...

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Jag;
Ja trots att jag varit ledig i 5 dagar så känner jag mig lite småsliten idag. Har varit en intensiv helg..
I lördags gick jag upp 03,15 för att rulla mot Ullared kl 04,00...snark...nej det gick faktiskt rätt bra ändå och jag och E pratade precis hela vägen ner till Gekås! 5 timmar med oavbrutet pladder, tur vi var själva i bilen...ha ha!
 
Väl framme så var det bara att greppa varsin vagn och bege oss in i myllret!
 

Taggad!! ;-)
 
Sen strosade vi runt därinne i 6 timmar med endast en liten paus för mat ( den var välbehövlig kan jag lova, för blodsockret hade då sjunkit en del...) Sprang ju även på en bloggläsare, ursäkta att jag inte var så trevlig vem du nu var men jag var lite lätt förvirrad just då...ha ha!
 

Såhär såg det ut när vi ställde oss i kassan och skulle betala, alla 68 kassorna var öppna så det var bra tryck därinne!
 

Trötta men glada!
 
Sen var det bara att hoppa in i bilen och rulla hemåt igen och kl 21,00 så rullade jag in hemma, rätt mör kan jag lova... Benen värkte och fötterna ömmade men mkt nöjd!
Söndagen sov jag länge, jag som alltid vaknar i ottan sov ända till 8 så det var verkligen sovmorgon för att vara mig! Sen strosade jag dessutom omkring i nattlinne till kl var 12, då drog jag på mig lite kläder och tog med mig Moa och Torsten ut för att få lite luft.
Efter det var det bara att hoppa in i duschen och göra min klar inför eftermiddagens visning, kan väl helt ärligt säga att jag inte var så pepp på att åka iväg men det blev en supertrevlig visning och jag kände mig fylld med energi när jag kom hem! :D
 
Idag så känner jag mig dock nästan bakis och kläderna fick matcha min trötthet, mjukt och skönt och grått blev det..
 

Sköna Doer pants och Fashionista sneakers nertill
 
 
Upptill blev det grått i form av en gammal stickad tröja från H&M.
 
Blev dock lite piggare efter mitt lunchpass med Erika när vi körde 2 WOD:ar så svetten sprutade och armarna skakade! Härligt!!
 
Har klickat hem lite saker den senaste veckan också, får se vad som får stanna och vad som åker tillbaka men detta är iaf på väg hem till mig.
 

Nya påslakan till vår säng från Deval
 
 Blommig långkjol från Nelly - tänker mig den till en grovstickad tröja och ett par grova boots.
 
 
Skor från Apair , hemklickade från Biskopsgården.
 
 
Dessa från Calou skulle jag vilja ha till kjolen men de är slut i min storlek i svart =( Hoppas på att de fyller på i saldot snart.
 
Sen så är det ju släpp av Lolas vinterkatalog ikväll så då ska jag knappa ordrar till mina kunder och till mig! Mycket fint finns det så det blir nog en del som får komma hem till mig, sen får vi se om allt får stanna ;-)

Kommentera inlägget här :