Att ha en lugnare vecka och nytt staket!

publicerat i Dagens outfit, hemmet, shopping;
Denna vecka är det knappt något planerat! SÅ skönt!! Igår direkt efter jobbet så åkte jag upp med bilen i skogen bakom jobbet och la ett litet spår till Torsten.
Sen hem och hämtade honom och G ( som hade kommit hem tidigare) följde också med, så innan klockan var 17 så hade jag gått ett lite spår, hunnit prata med G i lugn och ro och Togge hade fått sprungit av sig lite i skogen också!
Perfekt! Efter skogen så åkte vi upp på stan och handlade mat och in på apoteket och jag både postade och hämtade paket.
Sen hem och lagade mat - jag var helt utsvulten eftersom jag tränade på lunchen och inte hade ätit någon mat - och höjde blodsockret på hela familjen.
 
Sen kom även "vår" snickare förbi, han blev klar med staketet igår och det blev SÅ bra!! Supernöjd!!
 
 
Så här ser det ut på gaveln mot grannen!
 
Så nu kan odjuret springa fritt på tomten och vi behöver inte oroa oss att han ska springa över till grannen och tugga i sig något eller skrämma deras barn. ; )
 
Dagens idag blev lite nytt, dels tröjan som jag visade er häromdagen som jag beställde från MyZtyle, den var SÅ mjuk och skön. Även den andra toppen jag beställde blev kanonbra!
 
 
Till det hade jag nya favorit byxorna från Rabalder, eftersom fickorna inte sitter i sidorna utan lite mer frampå så blir man inte bredare än vad man redan är och det gillar jag.
 

Invigde även nya sjalen som jag köpte från Alvas hus för ett tag sen, dock så skickade de fel färg först och det var inte världens snabbaste kundtjänst direkt om man säger så.... Kan inte påstå att jag känner mig direkt nöjd med deras kundbemötande och då är jag en kund som handlar rätt mkt på nätet..
 

Supermjuk och skön! Från Stylesnob
 
 
 
Ikväll blir det Tabata träning och sen hem och slänga mig i soffan och kolla på Hela Sverige bakar - favoritprogrammet!

Kommentera inlägget här :