Att ha hittat en liten shop

publicerat i hemmet, renovering, shopping, Önskelista;
Jag har hittat en liten webshop som heter myztyle.se, de har just nu 20% på hela sortimentet och jag klickade hem 2 toppar därifrån igår.
 

Dels en volang top som är väldigt lik Lolas men har längre ärm och volangen går inte ända upp på axeln vilket jag gillar.
 
 
 
Den andra var en lite enklare grå med bara en liten resår vid ärmen och en liten rynk kant i halsen.
 
Annars så är det väldigt mkt inredning och hemmet som snurrar i huvudet just nu....staketet är snart klart, köket ska vi bestämma de sista detaljerna kring snart och så har vi bestämt att vi ska flytta ut F till G´s kontor under höstlovet.
Så då måste det fixas lite där ute, blir lite färg och ny matta och lite annat piff! Kanske måste åka en sväng till IKEA t om ; )
 
Jag håller på och kikar efter en tapet till köket som vi ska ha som fond tapet och jag fastnade lite för den här som jag tycker är lite rolig.
 

Blir ju verkligen ett blickfång iaf! Dock är den rätt dyr så jag får nog leta vidare....

Kommentera inlägget här :