Att lyssna på förnuftet..

publicerat i Dagens outfit, Träning, Vardag;
Oftast så kör jag bara på för att det är enklare att säga ja än att säga nej men redan imorse så tänkte jag tanken att jag skulle hoppa över något som jag tycker är SUUUUUPERKUL men min kropp behöver verkligen vila...
 
Jag har tränat ganska så hårt den senaste tiden och inte tagit mig tiden att vila så därför bestämde jag mig för att ta en vilodag imorgon och hoppa över mitt löppass som är på kvällen. Känns knasigt när hjärnan vill men ibland så måste man lyssna på kroppen också!
 
Har fullt schema annars denna vecka just vad gäller träningen, i måndags körde vi ett konditionspass jag och E. 2000 m löpning, 2000 m stakning och 2000 m rodd....PUST!!
 
Igår så körde jag lunchpasset på gymmet som var ett stationspass - ingen barnlek kan jag lova- och idag så lyfte jag och E tungt i olika kombinationer.
Nu blir det vila imorgon ( förutom lite hundpromenader då..) och sen fredagspasset på lunchen och lördag så blir det löpning. Det är väl en helt ok träningsvecka eller hur?
 
Annars då...ja det var visning igår, ikväll är det sista gången på hundkursen och på lördag ska G iväg på herrklubb. Planeringen av köket går vidare och förhoppningsvis är vi redo att skicka in en låneansökan till banken snart! Woho!!
 
Har iaf hunnit med att ta några dagens bilder.
 

Tjock gosig sjal från Indiska igår ihop med...
 
 
4U sweater från House of Lola som är i 100% merinoull och SÅ skön!
 
 
Nertill var det nya byxor från Rabalder, dem hittar du här. Galet sköna och snygga!
 
 
Urusel bild idag men det blev iaf en ladybird i ash pink från förra Supersunday hos Lola ihop med en långkofta från Vila.
 
 
Nertill nya Salvation pants och Lane High. Älskar både skorna och byxorna! ( Skorna har varit på nästan varje dag sen jag fick hem dem! Det är bra betyg! ;)
 

Kommentera inlägget här :