Helg!

publicerat i Barnen, House of Lola, Jag, shopping;

Resten av veckan försvann lika fort som inledningen men jag fick iaf till logistiken denna vecka och lyckades vara med på torsdagens löppass på gymmet! Yey!!



Tog med mig Torsten också och slog 2 flugor i en snäll! Perfekt! 

Igår så var vi till Marieberg och skulle spana in nya H&M butiken som G var med på invigningen av i torsdags...var väl ingen höjdare dock men fick med mig några tröjor till barnen och en sjal till mig.

Blev lite annat smått och gott dock, några löpare och kuddfodral på Hemtex som hade 25% på allt. Skor till Moa på skopunkten och en mössa och BH åt mig på KappAhl.
Avslutade dagen med en skön långpromenad i den härliga vädret! 

Idag så kom först mannen som ska hjälpa oss att bygga staket och kikade runt lite, sen tog jag och M en sväng ner på stan och handlade lite mat och lite ljung att plantera.

Sen mat och cykeltur med Torsten innan det var dags att åka på visning.
Där träffade jag den här sötisen! 

Mycket trevlig visning men det tar på krafterna så ny blir det snart tack och godnatt här...😴😴

Imorgon måndag igen och nu är det Oktober! Galet vad fort månaderna går! 

Kommentera inlägget här :