Att ha en ny favoritfärg!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Torsten,, shopping;
I höstens kollektion så finns det en ny underbar färg som heter Ruby red som är en lite dov vinröd färg och jag är helt kär i den!
 
 Bland annat denna top som heter knot top och som är lite sådär lagom lös över magen - perfekt!!
 
 
Här ser man färgen lite bättre..
 

Finns också en superfin sjal i samma färg och den är supersnygg ihop med rosa, koftan på bilden kommer från Vila och supermjuk och skön!
 
Och eftersom jag är matchningsnörd så vill jag såklart ha ett par skor som funkar ihop med den färgen, hittade dessa på feetfirst.se och jag hoppas dessa kan funka.
 
 
 
Råkade även se att Indiska, som har 30% rabatt på allt idag, har fått in min favoritklänning i vinrött! Jag har den redan i 2 färger och nu kunde jag såklart inte motstå denna...
 

Hoppas på att den är lite mörkare i verkligheten!
 
Avrundar min lilla blogg comeback med en bild på 2 av mina favoritgrabbar!
 

<3
 
 

Kommentera inlägget här :