Att ha rensat!

publicerat i Jag, shopping;

Helt ledig lördag...det var länge sen sist! Men SÅ skönt.... vi tog sovmorgon, eller vi låg kvar i sängen till 9 men vaknade gjorde jag vid 06.30 som vanligt.

Lång frukost och sen åkte gjorde jag och G lite ärenden, han skulle hämta ut jobbarkläder från en affär här i stan och sen lyckades jag övertyga honom om att gå in en sväng på en annan affär här i pyttestan som har schyssta herrkläder.

Det slutade med att han köpte skjorta, tröja och skor!! Kors i taket!!
Man kan ju säga som så att i vår familj så är det jag som shoppar och inte han...;) men han behövde verkligen lite nytt! 

När vi kom hem så tog jag med mig Moa och Torsten och gick en sväng i skogen. Skönt med lite frisk luft! 


Sen ägnade jag resten av eftermiddagen åt att rensa i garderoben och lägga ut till försäljning. 

Och har man sålt så får man fylla på ;)
Klickade hem en bikerjacka från H&M, har provat många modeller men jag är för bredaxlad för de flesta så jag hoppas denna blir bra.

Och så ett par snygga brallor från Alvas hus.


Imorgon skulle jag egentligen

ha 2 visningar i Örebro men en av dem
blev inställd så nu har jag bara en vid lunch. 
Så nu fick jag en ledig em, kanske blir Lager 157 eller så åker jag hem och kör ett pass på gymmet.
Får se vad jag är sugen på imorgon 😋

Kommentera inlägget här :