Att överleva

publicerat i House of Lola, Jag, Träning, Vardag;

Ja det är lite mycket nu...jobba 100%, ha ett deltidsjobb där jag förra veckan hade 5 träffar och så barn, hem, hund och allt vad det innebär.


I fredags blev det lite vabb med Moa som hade ont i halsen och det var helt ok att få en dag hemma och hinna ifatt lite..



Lördag och söndag var det visningar! Lätt att sälja denna kollektion dock och jag har fått en riktigt bra start, nu gäller det bara att hålla i resten av säsongen! 


För att få energi att orka med mitt tempo så måste jag få träna och efter lördagens träff så tog jag med mig Togge ut i spåret! 

På söndagen så startade jag dagen i skogen med Togge och lite sökträning och sen iväg till ny värdinna i Eskilstuna! Supertrevlig visning och kul att träffa nya människor.


Denna vecka är min bästa E på semester så när jag inte går på pass så blir det ensamträning och det är SÅ trist...
 Resten av veckan bjuder på hundkurs, visning och lite träning...en vanlig vecka med andra ord 😜

Kommentera inlägget här :