Galen vecka

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Vardag;
Så var det helg igen, så mycket som är inplanerat hela veckorna. Visst är det kul med lola visningar men att vara borta varje kväll gör att det blir lite jobbigt.
 
Denna vecka var jag hemma i måndags kväll och sen har det varit visningar och hundkurs, ikväll blir det dock soffan hela kvällen och imorgon ska vi iväg och kolla på skåpluckor och bänkskivor till köket. Woho!! Känns skönt att det äntligen händer något!
 
Sen på kvällen så kommer min bästa E med familj på middag, helt galet att det inte har blivit av tidigare men nu så händer det iaf!
Även nästa vecka är det 3 visningar inplanerade och så hundkurs då men sen lugnar det äntligen ner sig lite grann, känner att jag behöver vara hemma och komma ifatt lite grann.
 
Avrundar med några bilder från veckans outfit, dagarna är för få och jag har för mkt kläder. Skulle behöva byta om ett par gånger per dag för att hinna med att använda alla de outfits som jag sätter ihop i mitt huvud.
 
 
 

Börjar med tisdagens outfit som bestod av nya byxorna från Rabalder, älskar dem!, strechiga och sköna och lite lagom tighta. Lite sugen på att köpa ett par svarta också!
Till det hade jag en gammal blus från Lola och boots från Lola också.
 

Och så en mörk bild på min favorit outfit från denna vecka, Delicate dress och till det de glansiga tightsen ( shopper leggings), nya skorna - Lane high och så en vinröd stickad kofta från Vila. Mjukt och skönt!
 

Runt halsen nya randiga sjalen och så en gammal "kappa".
 

I onsdags så släpptes det lite nyheter till kollektionen också och den grå stickade tröjan och de svarta byxorna till vänster är på väg hem till mig =)
 

Kommentera inlägget här :