Vinrött och byxor

publicerat i Favoritfärg, House of Lola, Matchning, inspiration, shopping;
Ja den bikerjackan och byxorna som jag visade bild på fick båda gå i retur, jackan hade enorma axelvaddar och jag som redan är bred över axlarna såg inte klok ut... Byxorna var sladdriga och smetade åt runt benen så det var bara NEJ:
 
Jag är sugen på ett par byxor i vinrött och hade spanat in dessa på KappAhl
 
 

Har dessa brallor men i svart och bara älskar dem. Tyvärr så är de ju tokslut överallt så att då testade jag att klicka hem dessa istället..
 
 
 
 
Från Culture och i samma modell som de grå som jag har på mig idag så jag vet att jag gillar modellen, nu är det bara frågan om färgen är rätt...
 
Har även ett par byxor från Rabalder på väg hem till mig, är ju alltid på jakt efter ett par perfekta svarta snyggbyxor som är lite lösa men ändå stilrena....inte helt lätt som ni hör..
 
 
 
Hade hoppats på att de skulle hinna komma idag men jag får nog ge mig till tåls till efter helgen..
 
Ja det var lite shoppingtankar från mig! ; ) På onsdag så släpps det även nyheter till Lola kollektion...woho!!

Kommentera inlägget här :