För tjock för kläder

publicerat i Dagens outfit, Helgen, House of Lola, shopping;
Känner man sig för tjock för att shoppa kläder men ändå är en shopaholic så kan man ju alltid shoppa nagellack 😆

(null)
Lite blå och grå toner och så lite bling! 

Idag blir en lugn dag, ska fixa lite i trädgården och kanske börja riva räcket på altanen.
Skulle haft 2 visningar i helgen och en nästa helg - alla avbokade av olika skäl....så trist...

Men men..

Gårdagens outfit hade fokus på svalt då det skulle bli typ 25 grader och jag visste att jag skulle bli VARM efter lunchens träningspass.

(null)

(null)

Det blev Tenderpants och Sign Cardie från Lola ihop med en blus från H&M och deal brogues även dem från Lola.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Att inte känna sig fin är ju ingen skön känsla ❤️ Tror dock att många känner precis så - att man inte är tillräckligt bra, inte tillräckligt smal mm.
Det är en känsla som man har ävenom du alltid ser snygg ut och kläderna passar alltid som en smäck!!!
Vet om det där med vikt - en pendlare är jag men för snart ett år sedan fick jag nog! Måste gå ner i vikt och sluta dömma mig själv för hårt... 💗
Att vara lite snäl mot mig själv. Säger nu mer nej till saker jag inte vill göra - inte bara ja för att vara snäll. Prioriterar hårt! Äter inte pasta, ris, potatis eller bröd. Halva min övervikt är borta och nu är jag på gång!!! Små förändringar men måste för egen skull.

Ha en skön söndag! Och tack för att du delar med dig av ditt liv och dina tankar!
💗

Svar: Tack för din kommentar och bra jobbat!! 🤗🤗
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av JUNITJEJ:

Så snygg outfit! Du är jättefin!

Svar: Tack 💞
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :