Att ha ett andningshål...

publicerat i Jag, Livskvalite, Njuta, Stillhet, Torsten,;

 
Jag har insett under denna semester att jag verkligen inte gillar att vara i stora folksamlingar någon längre tid...mina bästa stunder har varit när det bara varit jag och Torsten i skogen eller vid en sjö.
Den här sommaren har man ju gärna velat vara vid vatten...som man kan doppa sig i....och inte i en varm skog.
Och nog för att jag älskar att åka ner till syrran och bada där, man får liksom ro i själen där.
 
Men det är dock en bra bit att åka dit samt att det inte alltid är säkert att man får vara ifred. Men nu har jag hittat ett nytt favorit ställe där man nästan alltid får vara helt själv!
 
 
Man får gå en bit genom skogen för att komma dit men sen är det så här fint! En liten grillplats och ett vindskydd ligger till höger utanför bild så om man vill kan man grilla lite korv eller något.
 
 
Fler än jag som trivs här! <3
 

Superfin liten insjö! Ca en mil runt hela sjön.
 

Lite stenar som man får gå på för att komma ner i vattnet.
 
 
Han älskar att sitta där och filosofera...
 

Han är en stor källa till kärlek den här killen!! <3 <3 <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebecca Adnell:

Jag är precis likadan! Uppskattar ensamma stunder i skogen så himla mycket

Svar: Underbart!
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :