Att ha säsongsstart!

publicerat i Dagens outfit, Framtid, House of Lola, Jag;
Japp idag drar vår/sommar säsongen 2018 igång hos Lola och nu inleds en hektisk period med mkt visningar!
 
Till denna säsong har jag dock varit lite smart och valt att ta semester ett par dagar samt att jag har förhandlat mig till att få gå ner lite grann i tid på mitt ordinarie arbete. Har ju varit nära att gå i bitar av stress de senaste säsongerna när jag försökt hinna med ett heltidsjobb, familj, unghund och ett extra arbete... Så nu försöker jag ta hand om mig och se till att jag också hinner med att må bra!
 
Såklart så inviger jag lite nya kläder dagen till ära!
 
 
Concrete strech jeans ( favoriter som stannade kvar i kollektionen från förra säsongen), finally top ( också från förra säsongen), indigoblå sally shawl ( ny!) och significant cardie indigo i en låååång variant!
 
Jag ääälskar ju långa koftor så denna extra långa kofta var ju given i min garderob!
 
 
Glad tjej!!
 
 
 
Som sagt...älskar färgen och modellen! <3
 Lite bilder från hemsidan på några av mina favorit modeller. Älskar att kolla i lookbooken och på hemsidan och få inspiration till kombinationer som jag aldrig hade kommit på själv, jag fastnar gärna för en look och sen kör jag på den!
 
 

Långkoftan i andra färgställningen!
 
 
Slappt men ändå snyggt!
 
 Lite stramare för kontoret!
 
 
Fräscht till våren!
 
Inleder säsongen med visning 3 dagar i rad innan jag tar en ledig helg och åker till Stockholm och Mamma Mia på lördag och sen kalas hos syrran på söndag. Sen ný vecka och nya visningar! Hej och hå, nu kör vi!!

Kommentera inlägget här :