Att känna sig nöjd!

publicerat i Barnen, Dagens outfit, Familjen, Helgen, House of Lola, Jag, Torsten,;
Ja fast det är söndagkväll och en hel jobbbecka väntar för första gången på länge så känns det faktiskt helt ok! 
Jag var ledig torsdag och fredag förra veckan så jag har både hunnit slappa OCH göra lite nytta.
I torsdags så åkte jag och Moa till Marieberg för att hon skulle få spendera sina julklappspengar. Det var inte alls mkt folk där så vi kunde strosa i lugn och ro- superskönt! 
Efter lite shopping och lite fika så rullade vi hemåt med ett pitstop på mannens jobb för att hämta upp hunden som han hade tagit med sig dit.
Väl hemma så lagde jag mat och tog en hundpromenad innan det var dags att åka och ge rumpan en omgång med laser igen. Den är mkt bättre nu men jag kör på med lasern iaf, det känns bra.
Direkt efter lasern så var det dags för ett HIT pass, jobbigt som sjutton och jag lyckades få ett brännsår på ena knät som gör ont som skrutt rent ut sagt!!

(null)

Outfiten till träningen var som alltid min kära Frankly Hood från Lola! Älskar den! 
(null)

(null)
 Såklart matchande mössa också! 😋

På fredagen så packade vi in oss hela familjen i bilen för en tripp till Stockholm, Torsten fick också följa med och bo hos moster i Sumpan! 
(null)

Dagens outfit blev vaxade brallor från Vila, lane Low boots från Lola (infettade dagen till ära), street tee från lola och såklart en kofta, sign Cardie, också från Lola.

Målet med utflykten var en natt på Quality hotell Friends bredvid Mall Of Scandinavia och lite shopping där 😊
(null)

(null)

Vi hade det supermysigt och på hemvägen så stannade vi en stund hos syrran och hämtade upp Togge och kusinerna lekte.
(null)

Plutten ❤️

Vi landade hemma igen vid 18-tiden på lördagen och då blev det chill i soffan.

Idag har jag hunnit med att träna, storhandla, vika ett berg med tvätt, plocka undan, laga matlådor OCH få ut hela familjen på en skogspromenad! 

(null)

(null)

(null)

Så nu känner jag mig redo för ny vecka som innehåller träning, skolstart (äntligen!) och hundtrimning (också äntligen). Sen i helgen så ska jag och G iväg på spa helg med hans jobb. Det ska bli skönt att få rå om varandra bara en stund 😊❤️

Kommentera inlägget här :