Loka brunn

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag;
I helgen som var så var jag och mannen på en weekend i Loka brunn tillsammans med hans jobb för att företaget firar 25 år.
 
Som vanligt så hade jag lite ångest över vad jag skulle ha på mig när jag åkte ( så blir det när man har FÖR mycket kläder att välja på) men det slutade med att det blev ett par Saucy pants som jag köpt på slutrean i Lolas webshop och till det en ny tröja från Rabalder som jag också klickade hem på rean.
 
 

Ny peruk och lite brunutansol fusk gör att man känner sig lite piggare i glåmiga Januari!
 
 
Självklart så matchade matchningsnörden skorna med handväskan...; )
 
 
Såhär fin var èntren på Loka Brunn!
 
Vi inledde med lite lunch och sen var det musik quiz där vi var indelade i olika lag. Under tiden så fanns det lite snacks och vin och öl så vi blev sittande där en stund innan vi orkade masa oss iväg till rummet och hämta badkläder för att checka in på spa en stund.
 
De hade en utomhus pool där det var supermysigt att sitta och kolla ut över sjön som låg precis bredvid.
 
 
 
När vi gick därifrån hade mörkret fallit och såhär fint såg spat ut på kvällen.
 
 
Därefter var det fördrink och middag och nu skulle vi vara nere i källarvåningen och där möttes man av denna fina vägg när man kom ner för trappen.
 

Supermysig lokal och god mat och dryck blev vi bjudna på!
 
Blev även lite dans och jag buggade så att fötterna ömmade och svetten sprutade men skoj hade vi!!..
 
Dagen efter var vi inte lika kaxiga och jag kände mig lite lätt sliten när vi klädde oss för att gå ner till frukosten
 
 
Under denna stass så dolde sig lite mer Lola kläder
 
 
saucy pants i jeans tyg, t-shirt från Vila och en gul sign cardie från Lola.
 
Efter frukost så blev det lite mer bubbel i spat och jag hade en inbokad ansiktsbehandling samt fotbehandling som jag utnyttjade. SÅ skönt!
 
Innan vi rullade hem igen så kikade vi in i den fina kyrkan som ligger mitt emot spat, nästan så man har lust att gifta om sig!
 
 

Måndagen var en seg dag sen och handlade mest om att överleva och få något gjort på jobbet. Igår försökte jag gaska upp mig med lite färg och satte på mig ett saffransgult linne ihop med en vinröd kofta från Vila, kändes helt galet med så mkt färg men lite kul ändå!
 
 
Igår fick vi ju äntligen lite snö och det var nog jag och Togge som tyckte det var roligast så vi gick ut och lekte i snön när jag kom hem från jobbet.
 

Idag blir det bibblan med Moa och sen soffan!

Kommentera inlägget här :