Utomhushelg

publicerat i Helgen, Jag, Torsten,, Träning;
Igår hade House of Lola kickoff för vårsäsongen men jag fick inte ihop logistiken denna gång så jag blev kvar hemma.. Men jag bestämde mig för att göra det bästa av situationen och utnyttja snön och vädret till max 😊
Så efter att jag skjutsat Moa till handbollen åkte jag hem och packade bilen med skidor och stavar och rotade fram pjäxorna.
Sen efter att jag hämtat henne igen så åkte jag ut till golfbanan och gav mig ut i spåret.

(null)


(null)

Jag är ju ingen stjärna i skidspåret men det är roligt att åka! 

Väl hemma så bytte jag bara tröja och sen tog jag med mig Moa och Torsten ut för en promenad. 
Först fastnade vi i vår lilla pulkabacke och Togge fick busa loss.
(null)

(null)

(null)


Jag lämnade Moa med ett par kompisar i en annan pulkabacke och sen skulle jag gå vidare på en långpromenad var tanken.
Dock så sprang vi på en granne till syrran med sin hund och de fick busa en stund.

(null)

Sen fortsatte vi på vår promenad och det blev en rejäl vända.

(null)

Sen blev det inte mycket mer gjort, dusch och sen kraschade både jag och Torsten i soffan! 

Idag ska jag iväg och träna med Torsten på em och planen är att ta en skidrunda till innan dess. Men just nu är det -15 ute så jag väntar nog ngn timme till iaf 😆

Kommentera inlägget här :