Vilken vecka!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Jag, jobbet;
Ja puh! Tur att jag är ledig imorgon och kan ladda batterierna lite grann! 
Har varit fullt ös hela denna vecka men kalender från Lola varje morgon, träning, mkt på jobbet och så ta hand om hem, barn och hund! 
Mannen har också mkt på jobbet som alltid vid skolavslutningstider så då blir det långa dagar och kvällar.

(null)

(null)

(null)

Men att ta en tur över åkern bakom vårt hus med den här killen gör att allt känns bättre ❤️
I tisdags så hade båda barnen klipptid och Moa överraskade mig rejält genom att säga att hon ville klippa av sig håret!!

(null)

Hon hade ju verkligen fått långt hår men det kräver ju också en hel del skötsel så vips...
(null)

(null)

Så åkte det av! Men hon blev såååå nöjd! 

(null)

(null)

Och visst blev hon fin!! 

Även sonen klippte sig men är inte lika sugen på att vara med på bild 😉

På kvällen tog jag och Moa en cykeltur med Torsten i det fina vädret och stannade till vid en liten damm inne i stan.
(null)

(null)

(null)

Igår och idag blev det låååååång dag på jobbet så efter jobbet idag så rensade jag hjärnan med ett intervallpass med min bästa löpargrupp! Och Torsten såklart! 

(null)

(null)

(null)

Det har blivit dålig med dagens denna vecka men jag bjuder er på ett par iaf! 

(null)

Significant Cardie, nytt linne och Saucy jeans! 


Nedan ser ni vad som var idagens lucka och som gjorde så att jag klarade mitt säljmål för denna säsong! En galet bra lucka där jag hade kunnat sålt massor men allt tog slut alldeles för  fort tyvärr... Men men..ny lucka imorgon! 😍
(null)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Åh vilken fin hund!!

Tycker för övrigt att din tatuering är väldigt cool!

Svar: Tack! Ja jag är väldigt nöjd med den 😃
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Lollo:

Vad fin din dotter blev i håret! 💕
Trevlig helg!

Svar: Tack 😘 Detsamma!
Marita Källberg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!
Hur tycker du att långkoftan är i storleken? Ser att de finns att bjuda på på tradera och undrar hur de är😊

Svar: Hej!
Den är rymlig, jag har S/M på mig och brukar ha L/XL annars.😊
Marita Källberg

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ok, Tack!👍

Kommentera inlägget här :