Att vara lite tantig

publicerat i Dagens outfit, shopping;
Ja idag hade jag knytblus och jeans och fick då höra av Moa att jag såg ut som en tant 😆
(null)

(null)

(null)


Lite svårt att se men den är verkligen jättefin, själv så känner jag mig mest blek och glåmig just nu.... Ge mig sol och värme nu!! 

Igår när jag skulle på visning så försökte jag att få lite vårkänslor och drog på mig lite ljusa, våriga kläder.

(null)

(null)


Imorgon är jag ledig så då ska jag först iväg och fixa naglarna och sen efter att Moa slutat skolan och klippt sig så ska hon och jag åka en sväng till Örebro.
Dels ett besök på Ikea och köpa en skena till Filips tak i nya rummet och dels så vill jag spana efter denna snygga på Stadium.

(null)
En riktig Marita tröja! ❤️
Känns så skönt med 5 dagars ledighet framför mig....välbehövligt!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annis:

Nyfiken på hur kläderna passade. Hur var byxorna med revärer och tröjan från Stadium? 😊

Svar: Tröjan köptes igår så kommer bild snart, byxorna var SÅ coola men har glömt att fota 😋 Kommer!
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Lollo:

Spännande det där med barn 😃 de har verkligen sina uttryck och tankar. Men tant tycker jag då inte - supersnyggt 💕
Blev själv sugeb på den blusen. Var hittar man den? Snyggt med svart och jeans!!!

Och nu måste väl våren vara på intåg snart så att det kan bli vårkläder och vårjacka fram!

Ha en bra vecka och hoppas du haft en bra påsk!

3:e kommentar, skriven , av Lollo:

Spännande det där med barn 😃 de har verkligen sina uttryck och tankar. Men tant tycker jag då inte - supersnyggt 💕
Blev själv sugeb på den blusen. Var hittar man den? Snyggt med svart och jeans!!!

Och nu måste väl våren vara på intåg snart så att det kan bli vårkläder och vårjacka fram!

Ha en bra vecka och hoppas du haft en bra påsk!

Svar: Ja eller hur 😆😆 Blusen är från Saint Tropez men det är ett tag sen jag köpte den tyvärr..
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :