Kurs ( nästan) hela veckan!

publicerat i Dagens outfit, Jag, jobbet, shopping;
Ja förra veckan var jag bara på jobbet på måndagen och försökte hinna med allt som trillat in i mailkorgen under de dagar jag varit ledig eftersom jag tidigt på tisdag morgon skulle hoppa på tåget till Stockholm för en 3 dagars kurs.
 
Det är en sjukt tuff kurs med 2 prov som skulle klaras av så väskan innehöll sköna kläder men eftersom jag såklart vill inte bara bekvämt utan också snyggt klädd så var det sköna OCH snygga kläder.
 
Första dagens outfit hann jag inte fota då jag åkte när det var kolsvart och när vi väl ramlade in på hotellet efter en heldag i skolbänken och sen en trevlig middag på Vapiano så slet jag av mig kläderna och hoppade i nattlinne!
 

Dagen efter så drog jag på mig en klänning som jag köpte lite oförhappande när jag och E var i Stockholm sist, hade inte tänkt köpa den men så råkade jag prova den och föll som en fura. Jag hittade den på plus avdelningen på H&M av alla otippade ställen!
 

Svart, blommig och tight!
 
 
Till det svarta strumpbyxor och mina lågskor från Lola. En kofta i svart från Lola blev det också över eftersom jag kände mig lite för mycket i bara klänningen! Dessutom så var det iskallt nästna hela tiden i den lokalen vi var på kurs..brrr..
 
Efter ett avklarat prov och påbörjad ny kurs så tyckte jag och kollegan att vi var värda lite shopping vid dagens slut så att det blev först ett par byxor från Rabalder.
 
 
Blå med vita ränder och jag tänker mig dem till ett par vita sneakers och en vit tröja.
 
Sen hamnade vi på KappAhl och där blev det ett par rutiga byxor i samma modell som jag har sen tidigare, världens skönaste strechbyxor i boyfriend modell.
 
 
Väl tillbaka på hotellet efter att han tryckt i oss pizza på Pizza Hut som kvällsmat så var jag mätt, sjukt trött och nöjd med shoppingen! Måste ju visa en bild på mitt minimala hotellrum också...det var en säng och inte så mycket mer!
 

Tur att man inte tillbringar så mycket tid på rummet iaf! ;)
 
Sista dagen så blev det nya byxorna ihop med en superskön halvpolo från Lindex.
 

Trött som en gnu efter att ha sovit illa och alldeles för lite...
 
 
Nertill blev det lågskorna igen ( var ju sådär när det började vräka ner snö på eftermiddagen..) och så tunnstrumpor under byxorna.,
 
Efter andra avklarade provet så var det sen dags att äntligen hoppa på tåget och rulla hemåt! Alltid skönt att komma hem till sin egen säng!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Gud vad snygg du är i den blommiga klänningen!! 👍

Svar: Tack ❤️
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :