När det inte blir som man vill....

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, shopping;
Igår så kände jag mig lite lätt dränerad på energi efter att ha varit själv med lasset hemma ett tag, G jobbar mkt både denna och nästa vecka, en hund som är helt koko pga löptikar i kvarteret, en dotter som är lätt hormonell och gråter för minsta lilla och loal säljet har gått lite i stå just nu.... Många som är/har varit sjuka så jag har haft få gäster på visningarna och flera visningar som har blivit inställda... Då blir jag lite låg och får svårt att tycka ngt är kul...
 
Jag är ju en planeringsmänniska och nu när jag måste boka in barnvakter och greja för att komma iväg på mina visningar så gör det mig lite extra sur när det inte blir som planerat..
 
Igår så tog jag mig iväg och tränade Soma move på morgonen, det är ju lite tungt att ta sig till gymmet kl 06,00 på morgonen men min kropp behövde verkligen detta efter att ha tränat tungt i ett par dagar.
Att träna Soma och sträcka ut och tänja är verkligen balsam för en sliten kropp.
 
I måndags körde jag och E backintervaller på löpbandet och i tisdags så gick jag på hennes HIT pass på kvällen och det var ju galet jobbigt som vanligt!
 
I onsdags på lunchen så körde vi fredagsfys i förskott eftersom båda mina träningspartners skulle åka bort dagen efter så då blev det detta!
 
 
 
 
 
 
Kan säga att mina armar var tunga som bly efteråt!!
 
En liten outfit då, igår invigde jag min nya Eve skirt. Det är en pennkjol i svart med vita ränder, den kombinerades så klart med svart och det är ju hopplöst att föreviga på bild...
 
 

Försök till bättre bild...
 
Igår hade jag tänkt att vi skulle ha en mysig em/kväll jag och barnen men allt gick fel....tjuriga barn och en hund som bara hittade på bus i kombination med stökigt hem och tvätt överallt gjorde att jag gick och la mig med en klump i magen... Men idag är det fredag och ikväll ska jag och en kompis på Pernilla Wahlgrens show "Kort, glad och tacksam", det ska bli mysigt att få komma iväg och tanka lite energi.
 
Kände för att klä mig lite fin idag så det blev en blus från Culture ihop med Lola byxor, saucy pants och Lola kofta , longstocking cardie.
 
 
Hade hunnit tagit på mig en stor sajl innan jag fotade så den förstör ju helhetsintrycket lite grann...
 
 
Försökte rädda bilden lite...gick sådär ;-)
 
 
Bättre bild på brallorna som jag älskar! De finns i min stl i mörkbeige i kollektionen men de är liiite mindre än dessa grå som sitter perfekt!
 
 
Men det var SOL idag så det blev solisar på i bilen!
 
Jag fick syn på denna kombo idag på Lindex hemsida så jag blev tvungen att klicka hem koftan, byxor och linne har jag redan nästan exakt likadana så jag hoppas på en smashing kombo!
 
 

Kommentera inlägget här :