Nya märken..

publicerat i shopping;
Har hittat några nya märken på kläder som jag gillar, nackdelen med det ena är att det såklart inte finns någon återförsäljare i Sverige och då blir ju frakten så rackarns dyr.... Men jag har mailat en liten webshop som jag snokade upp på FB för att se om de säljer dessa byxor som jag blivit kär i!
 
Märket är Comfy copenhagen och byxorna som jag dreglar över ser ut såhär:
 
 
Älskar ju hängbrallor och dessa var ju HUR coola som helst! Struntar fullkomligt i att jag kanske börjar bli för gammal för att ha sådana byxor ; )
 
Det andra märket som jag fått upp ögonen för är Masai, ett lite mer damigt märke kanske och mer passande för min "tant"ålder ;-)
 
 
Så fin tycker jag och en smickrande modell också som inte sitter åt över magen som är alldeles för rund just nu..
 
 Och så lite mönstrade byxor också!
 
Har märkt att jag blir mer och mer förtjust i mönstrade plagg....har det också med åldern att göra måntro....

Kommentera inlägget här :