Sportlovsledig

publicerat i Barnen, Jag, shopping;
Puh det har gått för runt här senaste tiden och jag har inte hunnit kika in här alls men nu tänkte jag uppdatera lite grann, får nog dock dela upp det lite så jag inte tråkar ihjäl er stackars själar som fortfarande orkar läsa här...
 
Jag var ju som sagt ledig i slutet på förra veckan då barnen hade sportlov och mannen inte kunde vara ledig. Onsdagen startade jag med att åka iväg till en tjej här i stan och fylla på mina ögonbryn som hade börjat tappa färg, jag har ju inga egna ögonbryn alls och för att slippa måla dem varje dag så har jag gjort 3D tatuerade ögonbryn. SÅ nöjd med det beslutet!
Denna gång bad jag henne att göra dem lite bredare och mörkare, jag har ju ganska så grovt ansikte så att jag behöver få lite karaktär på dem.
Precis när man går därifrån så är de ju supersvarta och lite svullna så för att dämpa smärtan lite och hålla dem fuktiga så smörjer man in dem det sista man gör. Dessutom så har man ingen känsel för att innan man tatueras så får man en bedövningssalva på.
Därav att jag bjöd dem på ICA på denna snygga syn efteråt....:D
 

Glömde bort att jag hade salva i hela ansiktet och kände det inte heller eftersom jag var bedövad....tur att jag kan bjuda på det! Ha ha!
 
När jag kom hem så tog jag och Moa en vacker men iskall promenad med Torsten över åkern!
 

Blåste så ögonen tårades men soligt och fint var det!
 
Efter det så blev det en inomhusaktivitet och vi tog med oss Filip och åkte till Erikslund för lite shopping.
 

Min vackra dotter posar i lite fina kläder inne på Polarn och pyret! Där har jag ju inte handlat till barnen på många år men nu så hade jag sett ett par snygga jeans som de dessutom hade lite rabatt på så då passade vi på. Jeansen köpte jag och sen blev Moa kär i en supermjuk college tröja men eftersom jag redan köpt 3 tröjor åt henne så fick hon köpa tröjan för egna pengar ;)
 
En Ikea sväng senare och lite mat så rullade vi in hemma igen och var rätt så nöjda och belåtna med shoppingen! Jag ville inte köpa något till mig själv eftersom jag äter helt fel nu och bara känner mig tjock och obekväm i min kropp. Måste göra ngt drastiskt snart och verkligen ta tag i mina matvanor.....usch.... men men bara att bita ihop och ta tag i det. Är ju ingen utom jag själv som kan göra det liksom, handlar ju bara om att bestämma sig och sen fullföra!
 

Kommentera inlägget här :