Ditt och datt

publicerat i Familjen, Jag, Träning, Vardag;
Ja veckan rullar på, man är ju dock helt vilsen på dagarna eftersom jag jobbade halvdag i måndags och sen ledig i tisdags och sen blev det ju som måndag igen fast det var onsdag....ja snurrigt värre...
 
Jag jobbade några timmar på fm och sen hem och hämtade upp Torsten och Moa och drog till spåret. Vi sprang 4 km slingan och M var så duktig och kämpade på hela vägen ( det är ett ordentligt backigt spår så hon fick kämpa kan jag lova)
 
 
 
På kvällen så var vi som vanligt ner till min systers sommarstuga och kollade på brasan, nyttigast för Torsten som fick en hel del miljöträning och var ordentligt trött i huvudet efteråt.
 
 
 
Även min andra syster och hennes familj var förbi en sväng. Vi hade ätit lite grillat innan och efter brasan så blev det lite glass innan vi rullade hemåt igen. Lite lagom sådär på en halvledig måndag.
 
På tisdagen så skulle jag ha öppet hus för dem som ville komma och kika på lola kläderna men det var bara några få som visade intresse så jag sköt lite på tiden så att jag skulle hinna med att träna ett pass innan.
 
 
 
 
Har blivit lite dåligt med outfit bilder denna vecka för jag har mest känt mig plufsig och stor....men jag bjuder på en iaf från häromdagen fast jag bara avskyr den....
 
 Det enda jag ser är den stora magen som väller över byxkanten....usch.... Men denna vecka så försöker jag att utesluta så mkt socker som det går för att se om jag kanske kan försöka få bort lite av glädjevalkarna...
 
Ikväll är det löpning på träningsschemat....backintervaller....inte min favorit.... Men igår så tog jag hand om mig själv och istället för att fara omkring och fixa med tusen saker så la jag mig här och tog det lugnt...
 
 
 
Så skönt!!
 
Nu ska jag ta och äta lite mellis och fylla på depåerna!

Kommentera inlägget här :