Att utmana sig själv!

publicerat i Glädje, Hundar, Jag, Livskvalite, Torsten,, Träning, energi;
Nu när jag håller på och går ner i vikt och upptäcker att man inte dör av att inte få äta precis vad jag vill när jag vill ;) så tänker jag också att jag ska bli bättre på att utmana mig själv! 
Man lever ju bara en gång och hur ska jag få veta om jag kan om jag inte provar?! 

Så först och främst har jag anmält mig till Medåkersloppet på Kristi himmelsfärd, det är ett terränglopp på 6 eller 12 km. Har sprungit det förut men då 12:an, denna gång blir det 12...hjälp! Och i skogen!! Men jag SKA klara det! 

Sen har jag också anmält mig till ett Biathlon 
med hund, det är ett hinderbanelopp som
man springer med sin hund.
Fanns 3 och 8 km men jag fegade ur och dock 3....
Det loppet är dock inte förrän i Augusti! 

Kommentera inlägget här :