Envisa feber...

publicerat i Vardag;
Ja som ruriken antyder så rullar febern vidare här hemma...SUCK! Filip har mest legat i soffan hela dagen idag, tänkte att jag inte skulle ge honom alvedon utan låta kroppen jobba själv och nu när jag var in och kände på honom nyss så vara han mycket svalare. Får väl se hur morgondagen blir...
Vi fick iaf besök av syster + barn och syster+barn+hund idag så vi fikade och pratade lite skit, alltid lika trevligt!
Passade också på att åka iväg och hämta ut paket och köpa lite mera glass till sjuklingen medans ena systern passade barnen, G jobbar ju på Brottnings-SM hela helgen.

I paketen jag hämtade ut så var det en glad överraskning och en besvikelse... Besvikelsen var denna..


Helt fel färg på mig, blev blek som en jag vet inte vad....så den får åka tillbaka tyvärr. Då var det andra paketet roligare med dessa snygga



Satt som en smäck, lagom hög klack och jättesnygga!!

Imorgon eller på måndag ska jag försöka ta mig iväg och hämta ut ett annat paket som innehåller det här!



2 snygga Pappelina mattor till köket!

Nu skulle man ju bara vilja göra om resten av köket också som håller på att falla isär men det får tyvärr vänta lite..typ tills nästa sommar.

Imorgon var planen att vi skulle åka ut till min mamma och pappa men vi får se hur lillemannen mår, kanske blir en till dag till i tv-soffan! Men det gör inte så mycket när man kan kolla på skid-vm! =)

Kommentera inlägget här :