Att hålla tummarna

publicerat i Träning, Önskelista;
Ja jag hoppas innerligt att Skatteverket godkänner de avdrag jag gjort i min deklaration så att jag slipper den dryga kvarskatten på 19000:-!!

OM allt går igenom så ska jag unna mig själv en sån här fin!! 


Lidby living heter märket.

Just nu hänger jag i soffan och vilar lite, strax upp och byta om och ta mig mot boxen! Skulle gärna ligga kvar här resten av kvällen men ska jag vinna kampen mot kilona så måste jag röra på fläsket! 

Har ändå varit rätt duktig denna vecka! Körde ett pass på lunchen i måndags - styrketräning, tisdag - löparskolan med backintervaller, onsdag - lunchpass på gymmet med lite nya ovana rörelse och idag boxen då. 
Imorgon blir det lunchpass m Erika och lördag blir det nog lite löpning. Måste hålla i löpningen nu, kör ju Medåkersloppet nästa torsdag och jag vill förbättra min tid! 😊

Kommentera inlägget här :