Kvällsshopping!

publicerat i Peruker, mode;
Livsfarligt att surfa runt på nätet på kvällarna när man har tråkigt..

Har lyckats klicka hem både en Odd Molly blus iofs var den på rea 😜


Den har jag tänkt ha ihop med denna Lola kjol


Var en kund som var på min visning nu i veckan som hade blusen och den var SÅ fin och matchade perfekt med kjolen! 

Var även inne på H&M en sväng och råkade visst klicka hem ännu en långkofta - älskar långkoftor! 

Denna är dock tunnstickad till skillnad från mina andra koftor. 

Avrundade kvällen med att rulla upp håret och prova bling-bling örhängen till imorgon! 








Nu sovdags!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Godmorgon! Ha det så jätteskoj idag! Snygg blus, se upp med sömmarna bara. Jag fick reklamera min pga spräckta sömmar.
Du kan aldrig tro det men jag drömde inatt attvi träffades hos en sjukgymnast. 😊
Ha det bra! Kram Ulrica

Svar: Tack! Det hade vi :)
Vilken rolig dröm ha ha, du är ju en av mina trognaste bloggläsare 😊😊
Kram
Marita

Kommentera inlägget här :