Att mysa!

publicerat i Barnen, Dagens outfit;
 En av fördelarna med att lola visningarna är slut för säsongen är att mina eftermiddagar är mindre stressiga. Igår så åkte jag och handlade efter jobbet, på 2 olika ställen dessutom eftersom mina barn inte äter korv från Scan utan vill ha Enebackens som säljs på Lidl.
Så först till ICA och sen vidare till Lidl.. Där träffade jag mina grannar så jag gjorde dagens goda gärning och tog med deras matpåse hem eftersom de hade promenerat ner till affären.
 
Hem och så röja lite som vanligt eftersom mina barn alltid tappar alla sina saker precis innanför dörren...ut en sväng med hundarna och sen sätta igång med maten. Medans maten var i ugnen så hjälpte jag Filip med läxan.
Man hinner mkt som sagt när man inte ska iväg någonstans.
 
När maten var uppäten , barnen badade och duschade, valpen fått lite hjärngympa och allt undanplockat inför städarna så hade Moa och jag lite mys i soffan och kollade på TV.
 
 
 
 
Min goding! <3
 
 
Fick t om sätta upp hennes hår i en fin sovknut!
 
Idag var G hemma på fm och gick en rejäl långpromenad med hundarna i skogen, det känns bra i hjärtat för då behöver jag inte ha dåligt samvete... Jag ska bara hem och svida om och sen iväg på tabata pass. Roligaste passet på hela veckan nästan och perfekt att det är så tidigt att det fortfarande är kväll kvar när man kommer hem.
 
Dagens blev lite gamla godingar tillsammans med nya tightsen idag igen.
 
 
Gillar verkligen mina nya brillor! Nästan så att jag önskar att jag behövde ha glasögon hela tiden och inte bara när jag sitter vid datorn.
 
 
Imorgon är det mitt i veckan iaf! Woho! Då är det snart helg! ; )

Kommentera inlägget här :