Shoppingdag!

publicerat i Jag, ledig tid, semester, shopping;
I måndags så åkte jag och Moa ihop med min E och hennes tjejer till Stockholm över dagen.
Vädret var perfekt med sol men inte så varmt, vi strosade på stan, gick in och kikade i slottskyrkan. 
(null)

(null)

Sen blev det lunch på Vapiano innan vi tog oss ner mot Strömkajen där vi skulle hoppa på en båt och ta en tur runt Djurgården.

(null)

(null)

(null)

(null)


Sen blev det lite shopping, detta b la fick följa med mig hem.

(null)

(null)

(null)

70% rea hos Edblad så betalade inte många kronor för halsbanden. Sen 2 blusar och en kjol från H&M.

Igår startade jag dagen med en löp-lufs tur runt Tjurlången (en liten insjö) med 2 grymma tjejer! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Riktigt knepig terräng bitvis med sten, skog och rötter så det gick inte direkt att hålla ngt större tempo.

Men superskönt efteråt! 
Blev dock rätt seg sen resten av dagen så blev inte så mkt mer gjort. På kvällen dock så åkte jag och syrran på bio - Mamma Mia 2 - och då invigde jag den nya blusen.

(null)

Idag var det stranden med barnen och planen för morgondagen är samma 😊
Gäller att maxa sista semesterdagarna! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Hej! Vad trevligt med en liten utflykt! Och fina shoppingfynd har du gjort med 💗 Ja njut av de sista dagarna! Man vet ju att det är ett år till nästa gång... Jag drar mig till mitt jobb imorgon. Känns skönt och vemodigt på samma gång. Man och barn är hemma veckan ut så slipper stress med hämtning och lämning iaf 🙈 Men lite sorgligt känns det allt - att den lediga tiden går så fort. Men känner att det blivit en blandning av utflykter, shopping, träffa andra, vila mm. Så nu laddar vi för hösten 💗. Kramar

Svar: Tack! Ja det går alltid lika fort. Ska dock vara lite ledig längre fram så jag har ngt att se fram smör ändå. 🤗
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :