Vaaaarmt

publicerat i Dagens outfit, Familjen, Hundar, Jag, Träning;
Ja vad sjutton ska man ha på sig på jobbet i denna värme?! Bikini hade jag ju föredragit men kanske inte.,. Istället blev det en lös och luftig klänning från For Good Luck.

(null)

Bara en dag kvar nu innan semester igen och även om jag jobbat denna supervarma vecka så har det ändå känts hyfsat OK.
Dels har det varit mkt att göra på jobbet vilket gör att tiden går fortare samt att vi hittat på saker på kvällarna.

Igår var vi ut till kanalen och åt glass och Torsten fick bada.

(null)

(null)

(null)

Och i förrgår var vi ut till syrrans lilla vik och jag och Torsten badade.

(null)
 
Ibland undrar jag själv hur jag är funtad i huvudet för på lunchen igår så rev jag av ett utomhuspass på lunchen, rätt så hett kan man väl säga...

(null)

(null)

Stod 10 minuter i iskallt vatten i duschen sen för att få ner kroppen i normal temperatur! 
Jag eftersvettas ju alltid mkt så nu var det helt galet!!

Ikväll ska jag och G och mina systrar med resp på grillkväll och innan det ska jag köra ett löppass i Teknikbacken, misstänker att jag får lägga mig i ett isbad sen för att sluta svettas 😂😂

Hoppas på liiiiite svalare temperaturer nästa vecka så vi kan åka och hälsa på dessa små sötnosar! 

(null)

Har ju varit lite för varmt för att de ska orka med besök hittills...

Kommentera inlägget här :