Lediga dagar

publicerat i Barnen, Familjen, Framtid, Glädje;
Som ni märker så har jag helt kopplat ifrån bloggen ett tag, jag gjorde min sista dag på jobbet fredagen innan jul och det var galet jobbigt...mkt känslor..
Sen kom julen och lediga dagar då vi har försökt att greja så mkt som möjligt här hemma, vet inte när vi var lediga så mkt tillsammans senast. Mkt skönt! 

Vi har kommit en bit i köksplaneringen och har röjt garderober och förråd, köpt nytt soffbord och slängt det gamla. 
Rensat barnens rum och städat dusch och hall från golv till tak! 
Så skönt! Älskar struktur! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tagit massor med hundpromenader,spelat spel,  varit ut och ätit middag med en gammal vän, Moa har klippt sig och jag har tränat! 

Som sagt sköna dagar och jag har laddat batterierna!  (null)

(null)

(null)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Så skönt! Har också haft en ledighet att ladda batterierna! Så välbehövligt känner jag. Ledig idag med för vill inte börja på en måndag 😂 Men imorgon är det dags igen. Men känns helt ok med nyladdade batterier. Lycka till på nya jobbet idag!!! Säkert hundra intryck men man måste tänka att det blir bra när man kommer in i det. Hoppas du kommer att trivas.
Kramar 💕

Svar: Tack 🥰
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :