Säljstart och uteliv!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Jag, Träning, kläder, outfits, shopping;
Förra helgen så var det dags för kickoff med mina lola kollegor i Göteborg! 
Jag hade bokat tågbiljetter långt i förväg så lördag morgon hoppade jag på tåget! 

(null)

Kallt som skrutt var det men med ny kappa, halsduk från Ullared och Lola mössa så höll jag värmen! 

Väl framme i Göteborg så hoppade jag in i en taxi och drog på mig lite läppstift smock sen var jag fit for fight! 
(null)


Dagens outfit var westcoast dress och Vila kofta

(null)


Intensiv dag och såhär ser det ut bland annat när de olika plaggen presenteras.

(null)

(null)Efter en intensiv dag så hoppade jag på tåget hem igen och denna gång fick jag sällskap av 2 andra tjejer och vi passade på att dricka lite bubbel! 

(null)

(null)

Blev en hel del lolapåsar också! 

På söndagen så var det galet fint väder och jag passade på att ta flera promenader och Moa och jag tog oss ut och åkte skidor.
(null)

(null)

(null)


Början på veckan sen gick åt till att fixa inför ny lola säsong med att packa upp kläder, märka, galga och få till alla dokument. 

(null)

(null)

Mycket snygga plagg släpptes det och min säsong drogs igång i torsdags! 
Sen igår så hade jag säsongens trevligaste visning hemma hos min bästis Erika, supertrevligt som vanligt och jag hade på mig min nya favorittröja; Lifestyle sweater! 

(null)

(null)

Har fått till bra med träning denna vecka ; löpintervaller i måndags, i onsdags körde vi en WOD

(null)

(null)

Torsdag blev det promenader och igår var det en djävulsk fredagsfys...orkade inte ens fota🤗🤗


Imorgon är det dubbla visningar och sen matprepp för veckan.
På måndag öppnar Lolas webshop och då ska detta beställas! 

(null)

Kommentera inlägget här :