Mysig dag!

publicerat i Barnen, Familjen, Glädje, Jag, energi;
Första semesterdagen och jag hade bestämt mig för att inte dra igång tusen projekt samtidigt som jag brukar utan att njuta av att vara ledig och ta dagen som den kommer.
Så efter att ha skjutsat syrran och svåger till tåget och rastat hunden så kröp jag ner i sängen igen och slumrade en timme.

Så skönt! Sen åt jag en låååång frukost och bara chillade! 

(null)

Trött kille bredvid mig på soffan! 

Framåt lunch så drog jag och Moa iväg till fotbollsplanen och tränade lite.

(null)

(null)

Efter en timme där så tog vi en promenad ner till ån och hittade ett supermysigt ställe där Togge kunde bada och vi sitta i solen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kom hem så satte jag mig i solstolen och läste! Så mysigt och skönt! 
G ägnade eftermiddagen åt att koppla in vår nya tvättmaskin och sen spika lite lister.
Så sakta men säkert blir vår renovering här hemma klar - så skönt! 

Imorgon är det lite kalas för G och så tänkte jag klämma in en liten springtur 🤗

Kommentera inlägget här :