Nya favoritbyxor och att unna sig lite!

publicerat i House of Lola, Jag, Moa, lycka, shopping;
När jag var i Stockholm sist så sprang jag in på Gallerian som ligger runt hörnet från Odd Fellow där jag var på föreläsning. Därinne ligger nämligen min favoritbutik - VILA butiken.
 
Hittar alltid ngt bra därinne och även denna gång blev det bingo! Hittade ett par suuupersköna och snygga byxor i en lite kortare modell.
 
 
Dessutom stora i stl så jag kunde få på mig ett par i stl 40 - galet bra för självförtroendet! ;-)
 
Så jag köpte mig ett par svarta och även ett par beiga - bra nu till sommaren!
 
Dessa snyggingar fick åka på igår när jag var iväg på fotbollscup hela dagen med Moa. Vi hade ju galen tur med vädret och egentligen så hade nog shorts varit ett bättre alternativ för att få lite färg på benen också men emellanåt så gick solen i moln så då var det skönt med långbyxor.
 
Det var första gången Moa var iväg och spelade cup och det var riktigt roligt att se tjejerna hänga och ha kul! ( matcherna gick väl sådär men men)
 
 
Jag hade det själv rätt så tufft i skolan och hade inte så mkt kompisar så därför blir jag glad av att se Moa trivas så fint i laget och se hur kul de har ihop!
 
 
Moa med fina Felicia! Felicias mamma är min bästa kompis E så därför lite extra roligt att de kommer så bra överens.
 
För övrigt har det varit full snurr denna helg....shopping med Moa i lördags och så cup igår så både hon och jag är lite solsvedda och trötta idag och ikväll har hon konsert med musikskolan så det är ingen rast och ingen ro...
 
Dessutom så är ju Lolas kalender igång nu och för mig kom första köpet igår ( gäller ju att haka på nu så man iaf kan få hem och prova allt man är sugen på)
 
 
Kalendern håller dock på i 2 veckor så det blir nog några köp till skulle jag tro ;-)
Har även lagt ut och håller på och säljer av min provkollektion och som en liten bonus till mig själv för en väl genomförd säsong så klickade jag hem denna OM kofta från Ellos idag.
 
 
Snygg till ett par jeans eller jeans kjol tänker jag. Har även 2 OM koftor som blivit för stora så de ska jag lägga ut till försäljning. Ngn härinne som är sugen på en kofta i stl 4? Skriv en kommentar isf så kan jag skicka bilder =)

Kommentera inlägget här :