Rea fynd

publicerat i Dagens outfit, Framtid, Glädje, House of Lola;
(null)

Klickade hem dessa 2 från Mandeldesign idag 159:-/styck! 
Blev retur på båda plaggen från Meandi :( Byxorna för små och tunikan såg ut såhär i halsen

(null)

Inte snyggt tyckte jag, även om jag gillade färgen på den och modellen för övrigt.
(null)

(null)

Sen tycker jag det är svårt med denna längd, vill ju inte vara barbent med mina timmerstockar till ben 😂
Klänningen från KappAhl blev det också retur på, helt oformlig och bara fel...
Blusen och byxorna får dock stanna! 

Sen funderar jag på att önska mig dessa i Mors dag present! 

(null)


Som dagens outfit häromdagen så invigde jag ett par Nicki byxor från KappAhl som varit för små men nu satt de som en smäck! 

(null)

(null)

(null)

Mår SÅ bra nu när jag tappat några kilon! Och det är kul att visa dagens igen så bara för det så får ni en till 🤗
(null)

(null)

(null)

Snygga toa bilder ...ha ha! 

På söndag är det Lolas Supersunday och det kommer SÅ mkt fint! Bland annat denna! 

(null)

Älskar den randiga! 💙

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej,vill bara säga att du har en bra blogg och gillar dina outfits.
Går du bara på kostschema? Vem gör din kostschema?
Kan du ge exempel på hemma träning😊. Om du kör det också.

Svar: Tack! Jag tänker på vad jag äter, har ett kostschema men följer det inte slaviskt. Min träning hemma består mest av löpning och promenader. Styrketräningen gör jag på gymmet 🤗
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :