Long time no see...

publicerat i ;
Nu har det gått ett tag sen jag bloggade igen, fattar inte var tiden tar vägen? Har mest varit tråkig vardag med jobb, matlagning, städning och hundpromenader.
Vi har dock börjat greja lite i trädgården och en sandlåda är under konstruktion! Vi ville ha en lite rejälare än de små lådor som man kan köpa färdiga, så G har grävt ur  2*2,5 m som ska få kanter, markduk och slutligen fyllas med sand. Bästa svärfar ska såga till plankor och kommer förmodligen att hjälpa till att få det färdigt också för annars blir det väl aldrig klart! ; )

Den här helgen blir det iaf inte klart då mannen är borta och jobbar hela helgen=( Jag hade sedan tidigare begärt semester idag och på måndag eftersom jag egentligen skulle ha åkt med jobbet till Göteborg över helgen, men sen blev det inte så men det är ju aldrig fel att ha semester så istället har jag planerat in en massa roliga saker som jag och barnen ska göra!

Idag så var vi iväg på en liten shoppingrunda på fm, leksaksaffären till barnen och till mig blev det den här finingen från Odd Molly!





Sen var vi hem för lite lunchvila och mat innan vi hämtade upp storkusinen och åkte till Lek och Bus landet! Där var vi nästan helt själva så det var verkligen helt perfekt!! Filip har alltid varit lite försiktig av sig och inte riktigt vågat prova allting då det har varit så mycket barn där.
Men idag då det var lugnt så var han som en virvelvind och jag såg knappt till honom!

Imorgon så har vi en tripp till badhuset inplanerat med en kompis till mig och hennes dotter, söndag blir det ut till min mamma för att fira henne på mors dag och på måndag hoppas jag på bra väder för isåfall blir det en picknick i lekparken tillsammans med en gammal jobbarkompis och hennes dotter. =)

Känns som att det kommer att bli en härlig ledighet bortsett från att jag inte kommer att få se skymten av maken =(

Kommentera inlägget här :