Herregud...

publicerat i Önskelista;
så trött jag har varit denna vecka!! Och frusit som en lort har jag gjort varenda dag, tack gode gud för att vi har en kamin i vardagsrummet så man kan värma sig lite och tack och lov för att det är fredag imorgon!! Dessutom en väldigt bra fredag, jag jobbar 7-12 och sen ska jag hämta hem gullungarna tidigt! Skönt för dem att också få en kort dag någon gång.
Sen på eftermiddagen så kommer min kompis Madde m barn hit och ska gratta Moa, bättre sent än aldrig! ; )
Sen blir det fredagsmys för hela slanten m tacos, chips och kanske hyra någon bra film?

Sen kommer G att vara borta hela helgen och jobba =( Inte roligt men desto roligare blir det nästa vecka då vi äntligen ska åka och köpa våra nya sängar! Jag och barnen ska roa oss med att åka ut till mormor och morfar och hälsa på, ska även passa på att gå på klädbytardagarna som hålls i min gamla skola. Hoppas på att fynda både skidor och skridskor till Filip. Någon som vet vilken längd man ska ha på ett par längdåkningsskidor till en 5-åring som är ca 1 m lång?

Sen på söndag så ska jag också åka ut till Götlunda där mina föräldrar bor för då är det utbetalning för de plagg och saker man lämnade in till klädbytardagarna. Hoppas på att det blir en rejäl slant! De pengarna åker rakt ner i spargrisen för de slantarna ska sparas till jag åker till Ullared!

Har även ett par auktioner ute på T nu som ni hittar här och här! Har även ett par supersnygga UGG´s ute som är inköpta hos Campadre men tyvärr för stora för mig =( Här hittar ni dem!

Har även som vanligt spanat på T efter fynd och hittade den här fina



Tyvärr i fel storlek för mig..men ser ni en likadan i stl 3 eller 4 så kan ni väl hojta till för då är jag verkligen intresserad!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna med Emilia och Nora:

Varför säljer du remixen från O.M? Var den inte fin? Jag är ju sååå sugen på en sån :))

2:a kommentar, skriven , av Marita:

Jo den var fin men jag kände mig som ett tält i den...=( Har en i rosa i en storlek mindre och den är ok men iom att den slutar mitt på det bredaste partiet så gör ju det att man ser ÄNNU större ut...=(

3:e kommentar, skriven , av Anna med Emilia och Nora:

Jaha okej, jag har alltid varit tveksam pga att den är lite kort, tror jag ska ha stl 2 el 3. Hatar att alla O.M är så små i ärmarna =/

4:e kommentar, skriven , av Marita:

Ja den är tajt i ärmarna. Men jag tycker du ska prova en innan du dissar den, kan ju hända att du gillar den mer än mig! ; )

Kommentera inlägget här :