Egobilder!

publicerat i Jag;
Idag fick jag äntligen hem min nya fina peruk och jag blev verkligen sååååå nöjd!! : ) Därför så kommer jag nu att bombardera er med bilder på mig själv! ; )



Without makeup men glad ändå!



Nacken!



Lite mycket hår kanske....



Här ser man färgen väldigt bra! Så nöjd med den!



Lite tillklippt!



Bryter av med en bild på mina godingar som också ville vara med på kort! ♥



Dålig bild jag vet ( är helt värdelös på att fota helfigur i spegeln) men detta blir nog outfiten imorgon!



Så här kommer jag att se ut imorgon bitti innan jag hojar till jobbet! Kanske liiiiite tröttare! ; )



Spanar in tv:n och funderar på vad jag har gett mig in på....

Som sagt nu är allt klart för morgondagen och förutom lite logistikproblem som jag hoppas ska lösa sig imorgon kväll!

Skänk mig en tanke imorgon när jag kommer att vara helt förvirrad hela dagen! ; )

Kram på er! ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stella:

vart kommer jeansen ifrån? de var jättefina. peruken också! ha en bra dag

2:a kommentar, skriven , av Linda G:

Fin färg på peruken:) Lycka till i morgon! Kram

3:e kommentar, skriven , av Marita:

Stella: Jeansen kommer från H&M ( slim fit).



Linda G: Tack och tack! : )

Kommentera inlägget här :