Nödvändigt ont!

publicerat i Vardag;
Blev inte riktigt som planerat idag...hade ju tänkt åka ut och hälsa på mina föräldrar men imorse så kände jag att det var bättre att vi var hemma och tog det lite lugnt eftersom F hade feber igår. Jag testade att inte ge honom någon alvedon igår utan att låta kroppen ta hand om det och det verkar ha funkat för imorse så var han helt feberfri och pigg som vanligt!
Så efter frukost så klädde vi på oss hela familjen och gick ut en sväng i skogen med hundarna, Moa gick hela vägen och tyckte det var jätteroligt. F hade med sig sin "pangare" och skulle jaga rådjur...vi såg dock inga! ; )



Kul att gå i skogen!



Nöjd liten dam!

Sen när vi kom hem så kollade F på en film, jag lagade mat och Moa somnade. Hon håller på att sluta sova middag men det händer ibland och det är rätt skönt att få en liten stund för sig själv! Idag passade jag på och kollade på skid-VM när hon sov.

Efter lunch så tog jag tag i något som har hängt över mig länge och gett mig ångest....jag skrubbade ur kylskåpet...bläää vad tråkigt men så skönt när det är klart!!

Inte så rolig dag idag men det är lite svårt att hitta på saker när man är själv med båda barnen. Tänkte att vi skulle hitta på något roligt nästa helg istället. Någon som har något tips vad man kan hitta på som både en 5,5 åring och en 2,5 åring tycker är kul?? Funderade på om vi skulle gå på "Trassel" men jag vet inte om Moa kan sitta still så länge...
Tips mottages tacksamt! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Catrin:

Vet du, precis innan jag satt mig här och läste din blogg hade jag också gjort det där tråkiga.. Skurat ur kylen! Va och storhandlade innan och när jag skulle slänga in allt så fick jag för mig att städa också!

Så nu är det bara massa nyttigheter där inne..

Nu ska det börjas om på nytt!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Me & My Baby Dolls:

Kikar in hos dej och säger hej :) Mysiga bilder!

kramar!

Kommentera inlägget här :