Tröööööött och inte på topp....

publicerat i Vardag;
Jag har previs som tonåringarna vänt på dygnet och jag kommer sällan i säng före 12 och igår blev nog kl 1 innan jag somnade, på tok för sent när man har småbarn... Dessutom så väckte G mig strax efter 6 imorse eftersom vi skulle lämna hans bil på verkstaden vid 7...GÄSP!!! Känner mig helt yr av trötthet medans barnen som också somnade sent igår inte verkar lida av sömnbrist direkt....fattar inte hur de orkar!!

Idag blir det iaf en lugn dag här hemma, jag hoppas på att få sova en stund i solstolen. Hoppas på att Moa sover middag idag så kan jag sätta på en film till Filip. Jag har ju ingen bil så jag tar mig ingenstans och barnen blev ju lite röda igår så de behöver verkligen vila från solen.

Hoppas på att systeryster kommer över och badar lite efter jobbet, alltid trevligt med lite vuxet sällskap!

Avslutar med lite bilder som Filip tog när han hittade kameran häromdagen! :D













Kommentera inlägget här :