Dag 2....

publicerat i Önskelista;
Idag är det dag 2 på min viktklubbenresa...för att följa deras schema med att gå ner 1 kg per vecka så får jag äta 1300 kcal per dag och det är inte mycket kan jag tala om för er....; ) Så vi får se hur länge jag orkar men nu är jag verkligen taggad och jag har kommit igång med träningen också så att jag hoppas att det kommer att hålla i sig länge.

Och fast jag inte alls har kommit till min målvikt än så är jag SÅ sugen på att klicka hem den här!



Underbara Heather blouse från Chill Norway

Vet inte om jag vill ha den bruna färgen eller den här vita!



Bild lånad från "h mitt i livets" blogg

Ska klura lite och få se vilken det blir...den vita känns ju fräschare till våren och sommaren men brunt är ju min älsklingfärg! ; )

Var på IKEA häromdagen och hittade det som ska bli våra utemöbler till i sommar. Vi ska inleda med att måla om allt vitt på altanen och dörren på framsidan och sen göra rent och olja in golvet och sen blir det dessa fina möbler till rimligt pris också!



Tror att det kan bli riktigt bra tillsammans och framför allt så får vi lite mer sittplatser då vi ska köra på 6 stolar istället för 4 som vi har haft nu och sen kommer vi att använda vårt gamla bort som extrabord. Vi har ju en rätt stor altan så vi behöver fylla ut den med lite möbler för att det inte ska vara ödsligt och sen lite blommor på det så blir det nog jättebra! Kommer en bild sen när allt är klart! : )

Kommentera inlägget här :