Mörbultad och mask

publicerat i Jag;
Tidigt imorse så var jag iväg till en kille som ska vara duktig på idrottsskador- en massör.
Jag har haft ont i "rumpmuskeln" ett bra tag nu vilket innebär att det stramar och gör ont när jag springer. Inte mycket men tillräckligt för att det ska vara besvärligt och hämma mig. 
Men imorse tog jag mig alltså äntligen iväg och det var ju inte skönt...men nu känna det mkt bättre! 
Han sa att jag är sned i bäckenet vilket innebär att jag belastar fel och nu hade musklerna låst sig i fel läge, så han klämde, drog och masserade ett bra tag på alla möjliga punkter. 
Ska känna efter nästa vecka hur det känns och sen ev få en ny tid veckan efter. Men än så länge känns det bra! 
Hinner jag imorgon fm. tänkte jag försöka hinna ut på en liten runda.

Nu ikväll är det bröllopsfix som står på agendan. Har strykit klänning och skjorta, plockat ögonbryn och skämt bort ansiktet med produkterna jag köpte på Färna Spa. 


Mask med C-vitamin

Nu chill i soffan och kolla på "På spåret" :)


Kommentera inlägget här :