Shopping och outfit!

publicerat i
Jag är ju administratör för en Köp och Sälj grupp för House of Lola kläder på FB och det är ju både bra och dåligt.. Jag säljer en hel del men handlar ju tyvärr en hel del också! Dessutom så har en annan tjej startat en grupp som heter "Dagens Lolaoutfit" där alla lägger upp bilder på olika outfits med Lola kläder. Väldigt roligt och inspirerande!
 
Man får massor med tips och sug efter olika plagg! ; ) Bland annat så hade en tjej lagt ut den här bilden häromdagen!
 
 
Sååå snyggt och eftersom jag redan har kavajen så ville jag ju GÄRNA få tag på kjolen!!
 
Problemet med det är bara att kjolen såldes bara under en dag och jag hann inte med att få tag på någon... I köp o sälj gruppen så kommer det knappt ut några, alla vill behålla sin, och den som jag hade span på på Tradera slutade så här...
 
 
Och det för en kjol som kostade ca 500:- ny.... Lite väl saftigt...
 
Men trägen vinner för jag har efterlyst det ivrigt och igår så var det en tjej som svarade! Nu är den betald ( lite dyr men billigare än Traderas) och på väg hem till mig.
 
Insåg också häromdagen när jag kollade på mina bästa Converse att de har sett sina bästa dagar så jag ropade in ett par nya på Tradera så de är också på väg hem till mig!
 
Älskar Tradera ! ♥
 
 
Avslutar med en dagens som nästan känns som en höstoutfit fast det är mitt i sommaren...eller något...
 
Lola som vanligt iaf med en MAW dress i svart och blockrandiga tights och ett par höga converse.
 
 
 
 
 
 
Ha en fortsatt bra dag allihopa! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Catrin:

Snygga converse! Köpte ett par exakt lika här om dagen! Ett måste i sommar ju! :)

Svar: Vad snygga vi ska bli! :)
Marita

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Aldrig testat tradera faktiskt...
Kanske man missat nåt.
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Svar: Finns mycket fint på Tradera och ibland till riktiga fyndpriser! =)
Marita

Kommentera inlägget här :