Gårdagens shoppingtripp och dagens jobb...

publicerat i
Ja förutom att springa ett lopp igår så hann jag även med att ta med familjen på en ltien shoppingtripp.
Det var kläder till skolavslutningen som var det stora målet och därför hade vi siktat in oss på Lager 157. Snygga kläder till bra priser!
 
Det blev en hel hög med kläder där, short, badbyxor och t-shirtar till Filip och en kläning och kofta till Moa, G köpte en skjorta och jag fick med mig en blus!
 
 
Lite lätt gravidvarning blir det ju på mig som inte är så petit som tjejen på bilden men men det får gå ändå!
 
Sen drog vi vidare till Stadium outlet där det blev en löparjacka och en träningströja från Kari Traa. Båda till halva priset!
 
Sen skulle vi bara äta lite snabbt på McD innan vi åkte hemåt igen men den tanken hade ungefär halva Örebro också så där fick vi vänta lääääääänge på maten...
Som tur var så fanns det något roligt att titta på under tiden tyckte barnen..nämligen detta!

Den struttade omkring bland borden och var till synes helt orädd! =)
 
Avrundade dagen med fika hos mina föräldrar och sen satte jag mig med en bok i solen på altanen när vi kom hem, blev ju väldigt fint väder igår! Helt otippat!!
 

Tror att solen hann ta lite igår också!
 
Idag så jobbar jag till skillnad från resten av Sverige som verkar vara lediga, rätt skönt iofs eftersom F hade en kompis som sov över inatt så det är nog fullt röj där hemma ! ; ) Stackars G! ♥
 
Ska väl jobba någon eller några timmar till innan jag tar och trampar iväg till en kompis och får mig ett glas vin! Det ska bli gott och sen blev det tydligen grillkväll tillsammans med systrarna hemma hos oss ikväll! Trevligt! =)
 
Avrundar med en dagens som vanligt och idag blev det blusen jag köpte på Lager 157 igår tillsammans med mina favvo byxor från Gina Tricot!
 
 
 
 
 

Här syns det lite bättre hur kort den är, men jag har ett långt linne under för att lura ögat lite! ; )
 
 
Puss och kram på er och ha en trevlig helg! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Snygg blus och den passar dig fint tycker jag.
Skönt när man fixat med examenskläderna och även kan få lite annat uträttat då också.
Frisyren är kanon, är det slingor också?

Grattis till ett duktigt lopp. Jag önskar att jag hade hälften av din energi när det gäller motivation till att träna. Har verkligen hamnat i en svacka nu när det gäller både mat och motion. Inget roligt alls :(.

Hoppas du har en fin och lugn helg. Kram från Ulrica

Svar: Tack! :)
Ja det är lite ljusare slingor i :)
Ja det här m träningen går verkligen upp och ner, imorse skulle jag ha varit iväg på ett cirkelpass men det fanns verkligen ingen energi till det...:(
Satsar på ett löppass imorgon, det gäller ju bara att komma igång så brukar maten också räta till sig. :)
Kram och ha en fortsatt trevlig helg!
Marita

Kommentera inlägget här :