Att äntligen ha helg!

publicerat i House of Lola, Jag, shopping;
Yes fredag och jag har en härlig begynnande träningsvärk i kroppen...; )
 
Igår så bestämde jag mig för att köra ett boxpass, antingen så skulle min nästan-förkylning bryta ut eller inte, jag orkade inte vänta längre och blir bara rastlös av att sitta hemma. Det var såååå kul att köra igen, har ju haft andra saker inbokade varenda torsdag så jag har inte kört box på över en månad. Det kändes också att det var ett tag sen för jag var lite ringrostig i tekniken..; ) Men jobbigt var det och roligt!!
 
Väl hemma så kände jag mig piggare än på länge och idag känner jag mig mycket bättre, inte lika tung i huvudet och kliig i ögonen så det gjorde gott!
Nu är det snart dags att ta helg och jag ska hem och fortsätta scanna av nätet efter olika klipp! Det är ju Black Friday idag vilket innebär att flera av webshoparna har extra rabatter och nersatta varor idag!
 
Jag har redan fyndat en julklapp till F, ett spel som jag hade sagt att jag inte skulle köpa för att det var för dyrt, men nu hittade jag det för halva priset och fraktfritt så då slog jag till!
Har även fyndat 2 par byxor till F vilket var behövligt då jag märkt att han har dragit iväg på längden igen! Var tvungen att mäta honom lite snabbt imorse för att se hur lång han blivit och då har han visst växt nästan 5 cm på ett par månader! Inte undra på att alla byxor är för korta...
 
Så nu ska jag låta M kolla lite och se om hon hittar något som hon kan tänkas vilja ha i julklapp!
 
Dagens blev en Lola klänning som jag beställde under söndagens supersöndag hos Lola! Så mjuk och skön! Känner mig lite blek i den bara då den är grå men lite brun utan sol så blir den nog perfekt!
 




 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Lika snygg som vanligt!!!
Kram

Svar: Tack ❤️
Marita

Kommentera inlägget här :