Att ha helg!

publicerat i
Japp sista jobbardagen för denna vecka, imorgon ska jag också ha lite höstlov med barnen.
 
G har varit ledig sen igår så barnen slapp vara på fritids hela veckan iaf, alltid dåligt samvete när det är lov och barnen måste vara på fritids. Fattar inte hur alla andra lyckas pussla så att barnen är lediga jämnt?
 
Just nu har Stadium 20% för alla medlemmar så jag passade på att klicka hem lite mer träningskläder, snart bara det och Lola som finns i min garderob ; )
 
Ett par lite mjukare tights med lite roliga detaljer
 Tröja att springa i när det blir lite kallare
 
Idag direkt efter jobbet så ska jag och G iväg til Örebro och gå på showen Ägd med Henrik Schyffert  och Fredrik Lindström och sen ut och käka efteråt. G hämtar upp mig på jobbet så jag hinner inte byta om så då gällde det att tänka till när det gällde klädseln, inte det lättaste kl 6 på morgonen när hjärnan inte har vaknat ännu.
 
Jag hade tänkt ut en outfit igår kväll men som vanligt så kändes den inte bra när jag vaknade imorse utan när jag stod i duschen så började jag finurla på vad jag ville ha och försökte sen leta reda på de kläderna utan att väcka resten av familjen som sov som grisar.
 
Resultatet blev Lola allover som vanligt! ; )
 
 
Dolly blouse och loveopard linne.
 
Fördelen med att ha peruk ( en av de otroligt få fördelarna) är ju att man kan byta stil helt om man vill och imorse ville jag inte ha min lite "vippiga" frisyr så jag rotade fram den här som är lite längre som jag måste sätta upp för att den ska se hyfsad ut.
 
 
 Nertill Cranberry skirt, tights och mina svarta hasbeens. Mycket svart blev det visst.
 
 
Lite trött på väg att möta upp min skjuts till jobbet imorse.
 
Ha en bra dag så hörs vi något i helgen! =)

Kommentera inlägget här :