Ledig onsdag!

publicerat i Familjen, Träning, Vardag;
Idag gjorde hela familjen en liten utflykt till Stockholm och tekniska museet. 
Mysigt att göra något hela familjen och skönt att vara ledig! 


Testar en gammaldags dammsugare! 




Tack och lov att de uppfann detta! Annars hade vi inte fått våra älskade barn..


En liten selfie



På vägen hem passade jag på att beställa en ny peruk från USA, de hade ett erbjudande med 20% rabatt som gick ut idag så då passade jag på. 


Ny modell som jag hoppas blir bra! 


Klickade också hem lite nytt till sovrum och vardagsrum från Ikea och Jotex. 



Slank visst med en liten vas också! 

Nu är det soffan som gäller och imorgon hoppas jag att det inte är för kallt för planen är att ta mig en liten springtur på morgonen. Sen ska jag åka och gratta en kompis som fyller år innan jag avslutar med lite nyårsfirande här hemma med familjen och syster m familj  och så lite hundar såklart! 

Kommentera inlägget här :